Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
(Για όλο το Προσωπικό του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων)
Ανακοινώνεται ότι οι διοικητικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου θα διακόψουν τη λειτουργία τους από Πέμπτη 1 Αυγούστου 2019 μέχρι και Παρασκευή 23 Αυγούστου 2019 (άρθρο 2 παρ.15 του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας του Ιδρύματος – ΦΕΚ 310/10-3-2005, τ. Β΄). Στο διάστημα αυτό θα χορηγηθεί (υποχρεωτικά) κανονική άδεια απουσίας στο Διοικητικό Προσωπικό.
Τις ημέρες αυτές θα λειτουργήσουν μόνο ορισμένες υπηρεσίες του Ιδρύματός μας (Πρωτόκολλο, υπηρεσία φύλαξης, Ταχυδρομείο, πληροφορίες από Σχολές-Τμήματα, καθώς και το Τμήμα Προμηθειών και η Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών για τη διενέργεια διαγωνισμών-παραλαβή προσφορών κ.λπ.).
Από την Πρυτανεία
Συνημμένα αρχεία:
Πρόσθετες πληροφορίες
Συντάκτης: Πρυτανικό Συμβούλιο
Σημαντική ημερομηνία: 20/08/2021
Αφορά: Όλους