Σε συνέχεια της με αρ. πρωτ. Δ1α/ΓΠ. οικ. 16838/10-3-2020 ΚΥΑ για τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και της από 10-3-2020 σχετικής ανακοίνωσης της Πρυτανείας αναφορικά με την απαγόρευση λειτουργίας του Πανεπιστημίου σύμφωνα με την Κοινή Απόφαση των Υπουργείων Παιδείας και Υγείας για την προστασία από την διάδοση του Κοροναϊού COVID-19, σας ενημερώνουμε ότι η διακίνηση των διοικητικών εγγράφων θα γίνεται, κατά κύριο λόγο, με τη χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Επιπλέον, συστήνεται η επικοινωνία των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας και των λοιπών ενδιαφερομένων με τις διοικητικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου να γίνεται μέσω τηλεφώνου και με χρήση ηλεκτρονικών μέσων.
Ιωάννινα, 12 Μαρτίου 2020
Από την Πρυτανεία
Συνημμένα αρχεία:
Πρόσθετες πληροφορίες
Συντάκτης: Πρυτανεία
Σημαντική ημερομηνία: 12/03/2020
Αφορά: Όλους