Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
(Για όλο το Προσωπικό του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων)
Ανακοινώνεται ότι οι διοικητικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου θα διακόψουν τη λειτουργία τους από τη Δευτέρα 01-08-2016 μέχρι και την Παρασκευή 19-08-2016 (άρθρο 2 παρ.15 του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας του Ιδρύματος – ΦΕΚ 310/10-3-2005, τ. Β΄). Στο διάστημα αυτό θα χορηγηθεί (υποχρεωτικά) κανονική άδεια απουσίας στο Διοικητικό Προσωπικό.
Από 01-08-2016 μέχρι 19-08-2016, σύμφωνα με σχετική απόφαση που έλαβε το Πρυτανικό Συμβούλιο (συν.αριθμ.1450/154/21-07-2016), θα λειτουργήσουν μόνο ορισμένες υπηρεσίες του Ιδρύματός μας (Πρωτόκολλο, Ταχυδρομείο, υπηρεσία φύλαξης, Θυρωρείο Μεταβατικού κτηρίου), με βάση πρόγραμμα υπευθύνου-αρμοδίου και αριθμό τηλεφώνου για περίπτωση έκτακτης υπηρεσιακής ανάγκης, καθώς και το Τμήμα Προμηθειών και η Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών, για τη διενέργεια διαγωνισμών – παραλαβή προσφορών κ.λπ.).
Για τους χώρους, στους οποίους φυλάσσονται αντικείμενα ή όργανα μεγάλης αξίας, παρακαλούμε να ειδοποιηθεί ο κ. Χρήστος Βλέτσας (τηλ.26510-07225), ενώ οι υπεύθυνοι των Γραφείων και των Εργαστηρίων πρέπει να λάβουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλειά τους (κλείδωμα γραφείων, παραθύρων, εξωτερικών θυρών, κ.λπ.).
Από την Πρυτανεία
Συνημμένα αρχεία:
Πρόσθετες πληροφορίες
Συντάκτης: Πρυτανεία
Αφορά: Διοικητικό προσωπικό