Προμήθεια Αναλωσίμων Ειδών
Το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, στο πλαίσιο αναμόρφωσης του συστήματος προμηθειών υλικών (αναλωσίμων και μη), καθιερώνει τη λειτουργία ενιαίας αποθήκης. Τα αιτήματα των τμημάτων, των σχολών και των υπηρεσιών του Πανεπιστημίου, θα γίνονται πλέον με τυποποιημένα έντυπα που μπορείτε να τα βρείτε στα παρακάτω σχετικά αρχεία.
Αρχικά, τα αιτήματα αφορούν την προμήθεια:
Τα είδη θα καταγράφονται στα τυποποιημένα έντυπα με τον κωδικό περιγραφής που αναφέρονται παρακάτω και θα αποστέλλονται στην Διεύθυνση Οικονομικής Διαχείρισης μέσω του κεντρικού πρωτοκόλλου.
Παρακαλούμε για την πιστή τήρηση της διαδικασίας αυτής, για την καλύτερη εξυπηρέτηση και την αποφυγή καθυστερήσεων στην παράδοση των αιτουμένων ειδών.
Διαθέσιμα Μοντέλα Η\Υ
Στην παρούσα φάση στις αποθήκες του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων δεν υπάρχουν διαθέσιμοι ηλεκτρονικοί υπολογιστές
Αιτήσεις Χορήγησης Υλικών
Παρακαλούμε να συμπληρώνονται όλες οι στήλες των έντυπων αιτήσεων και ιδιαίτερα οι στήλες «ΚΩΔΙΚΟΣ» (κωδικός είδους) και «ΚΩΔΙΚΟΣ Π/Υ» (κωδικός τακτικού προϋπολογισμού). Σε διαφορετική περίπτωση τα αιτήματα θα επιστρέφονται για διόρθωση, με αποτέλεσμα την καθυστέρηση στην υλοποίησή τους.
- Αίτηση για τις Διοικητικές Υπηρεσίες
- Αίτηση για τις Σχολές και τα Τμήματα
Προμήθεια ειδών toner, μελανοταινιών κλπ
Σας ενημερώνουμε ότι η προμήθεια των toner, μελανοταινιών και συναφών αναλωσίμων για τους εκτυπωτές και fax του Πανεπιστημίου μας, από την Τετάρτη 12-12-2012, θα πραγματοποιείται μέσω του προμηθεύτριας εταιρείας “ZCOPY”, που ανέδειξε ο διαγωνισμός της 16ης Οκτωβρίου 2012, με την εξής διαδικασία:
- Δηλώνετε με e-mail στη διεύθυνση , το toner που χρειάζεστε με τα εξής στοιχεία:
- τον τύπο του εκτυπωτή,
- τον κωδικό του toner (το οποίο αναγράφεται στη συσκευασία του), και
- τα πλήρη στοιχεία σας [ονοματεπώνυμο σας – τηλέφωνο επικοινωνίας – αριθμός γραφείου]
- Συμπληρώνετε το Δελτίο παραγγελίας Toner – Μελανοταινιών
- Τοποθετείτε την άδεια συσκευασία του toner στον ειδικό κάδο συγκέντρωσης, ο οποίος βρίσκεται στο θυρωρείο του κτηρίου σας και συμπληρώνετε το έντυπο που βρίσκεται δίπλα στον κάδο με τα στοιχεία σας. Κάδοι συγκέντρωσης των άδειων toner υπάρχουν στα Θυρωρεία των κτηρίων:
- του Μεταβατικού, όπου θα εξυπηρετούνται και το πολυδύναμο κτήριο, τα προκάτ και το ΔΙΚΕΕΠΠΕ,
- των Α’ Φοιτητικών Κατοικιών, όπου θα εξυπηρετούνται η Τεχνική Υπηρεσία και η Διεύθυνση Φοιτητικής Μέριμνας,
- των Β’ Φοιτητικών Κατοικιών, όπου θα εξυπηρετούνται η Επιτροπή Ερευνών και το Τυπογραφείο,
- της Φιλοσοφικής Σχολής,
- της Σχολής Επιστημών Αγωγής,
- του Τμήματος Φυσικής,
- του Τμήματος Χημείας,
- του Τμήματος Μαθηματικών,
- του Τμήματος Πληροφορικής,
- του Τμήματος Ιατρικής, και
- στο ισόγειο της Κεντρικής Βιβλιοθήκης, όπου θα εξυπηρετούνται και τα Τμήματα Οικονομικών Επιστημών, Πλαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης και το Πανεπιστημιακό Γυμναστήριο.
- Η προμηθεύτρια εταιρεία θα παραλαμβάνει τα άδεια toner κάθε Τετάρτη και θα παραδίδει τις νέες συσκευασίες κάθε Δευτέρα. Η παράδοση των toner θα γίνεται αρχικά στα γραφεία σας από τoν εκπρόσωπο της εταιρείας για την πιστοποίηση της καλής λειτουργίας τους.
- Τέλος, θα πρέπει κατά την παραλαβή του toner από εσάς, να συμπληρώνεται το συνημμένο έντυπο, προκειμένου να γίνεται η διαπίστωση παραλαβής και καλής λειτουργίας. Το συμπληρωμένο αυτό έντυπο θα το αποστείλετε στο Τμήμα Προμηθειών και θα λειτουργεί ως πρακτικό παραλαβής του τιμολογίου του προμηθευτή για την πληρωμή του.
Παρακαλούμε να ακολουθήσετε την παραπάνω διαδικασία για την εύρυθμη λειτουργία της ανωτέρω προμήθειας.
Έντυπα προμήθειας ειδών toner, μελανοταινιών
Tα σχετικά έντυπα που απαιτούνται για την προμήθεια ειδών toner, μελανοταινιών και συναφών αναλωσίμων για εκτυπωτές και FAX
- Σύμβαση και Λίστα Toner
- Δελτίο παραγγελίας Toner – Μελανοταινιών
- Δελτίο παραλαβής Toner – Μελανοταινιών